Tidningen

Nya laget ska vinna debatten

De ska hjälpa Svenskt Näringsliv vinna debatten mot facket (från vänster): Pär Henriksson, kommunikation, Peter Isling, presschef, Lars-Göran Johansson, vice vd, Christer Mård, chef för regionverksamheten, Nicklas Mattsson, chef för nya medier, Tove Lifvendahl, kommunikationschef och Anders Edholm, kommunikation. Foto: Jörgen Appelgren och Scanpix

Det väger relativt jämnt mellan arbetstagarna och arbetsgivarna på debattsidorna. Nu spetsar Svenskt Näringsliv kommunikationsavdelningen med nya toppnamn för att vinna striden.<br> - Vi lägger stort fokus på att skapa opinion. Mer än någonsin tidigare, säger Peter Isling, presschef på Svenskt Näringsliv.

Publicerad

Prenumerera på Lag & Avtal Digital


Tillgång till alla låsta artiklar, våra premiumnyhetsbrev,
e-tidningen på webben eller i appen. Ett år för 7 995 kr (ex moms).
Förnyas automatiskt. Avsluta enkelt.


Fortsätt →